Istra u srcu

Volim brzinske dogovore “Je li idemo? – Idemo!” . Slijedi brzinsko pakiranje, sjedanje u auto i gas. Vrijeme je idealno za putovanja.

Treba putovati, makar i nekoliko kilometara od mjesta gdje živimo. Potrebno izaći iz uobičajene kolotečine , napuniti baterije i udisati neki drugačiji zrak.

Mnogo puta sam bila u Istri s pokojnim mužem. Kako smo uvijek jurili na koncerte ,vraćali se u hotelsku sobu zorom, malo sam imala vremena doživjeti mjesta,

jer nakon odrađenog spavanja, putovalo se u iduće mjesto, u novi hotel.

Dugo nisam bila u Istri.

Naša destinacija je bio Poreč. Imali smo plan obići jedan glazbeni festival. Odsjeli smo u jednom malom privatnom hotelu, ostavili stvari

i krenuli na centar na ručak. Našla sam se s prijateljicom koja nam je bila domaćin. Ručali smo na njenu preporuku u San Mauro, mali restorančić, ugodne

atmosfere i odlične hrane. Uživali smo svim osjetilima u vrhunskim istarskim delicijama i vinima. Nakon toga prešli smo u jedan bar, na koktele, tapase,pa opet koktele ,pa red  pršuta i sira, pa opet red koktela,rakije…onda  u drugi bar, ( zabavljao nas je Dinov live koncert sa Songkillersima sasvim slučajno) pa opet plata s istarskim pršutom, kobasicama,sirom od tartufa koja je došla iz drugog restorana u naš bar , a na kraju smo dobili i nešto slatko ,predivni tiramisu i cheesecake u čaši. ( hvala ekipi iz restorana San Mauro)

Sve je to bilo popraćeno s puno smijeha ,s puno divnih ljudi, gostoljubljivih ugostitelja koje se zbilja trude udovoljiti svakom gostu a posebno nama.

Ako naiđete u Poreč, onda svakako otiđite do galerija “Ribarnica” u vlasništvu moje prijateljice Rine,jer joj je galerija skroz otkačena i puna prekrasnih ribica koje

koje se izrađuju u njenom ateljeu.

ribice

dok piješ, treba nešto i grickat 😉

Trebalo se i naspavati kako bi idući dan uspjeli provesti u unutrašnjosti Istre koja me totalno oduševila. Zapravo , malo je reći oduševila!

Ostala sam bez daha!

Tako je sve uredno, uređeno, arhitektonski u skladu ,sve je nekako podređeno podneblju. Umjesto da odemo u Rovinj, kojeg sam posjetila več nekoliko puta, odlučili smo se ipak za Grožnjan. Kad smo stigli u taj mali gradić  ostala sam bez daha. Moje srce je zatreperilo. Sve me oduševilo!

Kad jednom odlučim napisati knjigu ( a hoću!) onda ću iznajmiti neki mali apartman u srcu ovoga gradića i tamo pisati ….jer je SAVRŠENO!

Toliko ljepote u tako malom mjestu nisam vidjela dugo! To je takvo Nadahnuće za svakog umjetnika u duši!

Uživajte u ovim fotografijama!

grožnjan

grožnjan2

FullSizeRender

Na kraju našeg putovanja otišli smo u konobu “Stari podrum” u Momjanu po preporuci. Vozili smo se predivnim  krajolicima i vinogradima Istre

tako da nam je cijelo putovanje bilo zanimljivo. Ako budete u toj blizini svakako posjetite ovu konobu,

koja se nalazi tik uz Kozlovičevu vinariju.

Hrana je fantastična,cijeli interijer jako ugodan i topao ,usluga na nivou. Cijene nisu nabrijane.

( juha od šparoga je najbolja juha koju sam jela,a Fiorentino steak za svaku preporuku)

podrum

istra

Još sam pod dojmovima ovog gastro-vinskog izleta i zasigurno neće biti zadnji. Sve ove moje preporuke su moje vlastito iskustvo i nisu plačeni oglasi.